Wake up next to a monster


Thailand 2009 - 23 dagar kvar nu!
-
Känns knas att Sandra ska åka iväg i en vecka. Haha, är så van vid att kunna messa henne varje dag (a) Kommer bli ännu mer knas när jag åker till Thailand i nästan fyra veckor. :'o Och när jag kommer hem är det nästan maj.

Idag har jag absolut ingenting att göra. ASKUL! Det är fint väder ute och allt. Men det är fortfarande inte sådär härligt. FATTAR DOM INTE ATT ALLA VILL HA VÅR NU? :c Det måste bli varmare när jag och Sandra ska gå på Ark. Kommer dö lite annars, jaa. Efteråt är inget problem, men när man sitter och köar. Uhh. Var typ -15 när vi köade till Tokio Hotel, och vi satt i skuggan hela dagen. Inte så speciallt kul faktiskt. Jag kände inte mina ben, haha. xDD

Efter konserten i Linköping 2010. Solen höll på att gå upp, bussen skulle komma snart och vi dog av kyla. Feint <3

/Jejje




You wanna see what they said?
Milla

Sv; Haha, jag vet så fint :')

2011-03-08 @ 17:23:30
http://millaismyname.blogg.se/
Elise

Åh, Linköping! <3

Och ja, sånt är knäppt. Jag brukade messa med Linnea flera gånger om dan innan jag flytta hit, men nu är det fett dyrt, så det blir kanske nått varannan dag. Men man vänjer sig.

2011-03-09 @ 02:22:16
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0