Vår





1. min bok som äntligen kommit, som jag köpte för att ta med till Lanzarote på tisdag :]]]
2. vååååååååååååååår.


Min katt är typ kåt (hahha) så han springer ut hela tiden och bara sitter och tittar på våren och typ.. letar efter en flickvän. Hahah. Han är fin <3 Mamma håller på att laga middag men jag är fortfarande mätt efter frukosten, HEHEH (så går det när man äter frukost klockan tre).

Vi skulle egentligen till Allum, men mamma glömde det så vi åker dit imorrn istället. Ska köpa bikininederdel (för min andra har förvsunnit, lovar att den har sprungit bort eller nåt) och minneskort (8 gb <333333).

Men ahh, ointressant och så, så ska sluta tjata nu. Hejdå.

/Sandra

You wanna see what they said?
lina

as söt blogg =)

2011-03-05 @ 19:34:04
http://rlina.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0