"Vända svaghet till styrka"

Känner att jag _måste_ kolla på Vi är The Ark delarna på youtube snart igen! (NU HELST) Dom är så underbara, haha <3 Kan kolla på dom hur många ggr som helst, dom blir aldrig tråkiga eller gamla (a) Tvärt om :DD
---
"Man behöver inte alls vara bra för att vara bra, The Ark till exempel är inte alls bra. Men väldigt bra ändå"
"Det är svårt, men det blir snyggt om man tar två lager"
---

En gång i Februari när jag och Sandra åt kebabtalrik och kollade på Vi är The Ark 8DD

 

IIHH, det är bara 9 dagar kvar :D Känns ändå okej att vi "bara" ska se dom tre ggr på vårturnen. Orkar inte vara besviken på det längre, vi kan ju liksom inte gå på fler :c Men får njuta av dom tre iaf :D (BAAJSLÄKTARE PÅ TRÄDGÅRN BARA!) (a)

/Jejje

 

PS. HAHAHAHHHA hittade denna bilden nyss. DÖÖÖR SÅ SÖT! <3

 

PPS. Idag fick jag höra av min morfar att han tyckte Breaking up with god var bra. (yy)

PPPS. Var hos frisören idag, men dte är inte så intressant så det orkar jag inte skriva om ;D


You wanna see what they said?
Elise

"If I'm gonna burn oh then it must be Växjö"



Sjunger alltid så för mig själv när jag hör Patchouli nuförtiden ^^

2011-03-10 @ 00:10:51
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0