TILL JEJJE:



Känns tryggt, va? HEHEH.

/Sandra

You wanna see what they said?
emelie

Svar: Jejje, ja jag vet, jag ska verkligen inte klaga egentligen. Blir bara less på mig själv när jag mår dåligt över typ konserter i skåne och sånt som jag inte skulle kunna ha gått på ändå. Känns så meningslöst. Och hatar att det hela tiden känns som att man missar nåt, hur många tusen konserter man än ska på och hur mycket man än träffar dom osv.



Sandra: Aa jag förstår :( haha, jag är världens nervvrak. Tvekar aslänge med att logga in på facebook och sånt, ifall nån skrivit nåt (yy) är säkert normalt. Och jag vet, vad fan sitter det i? Kul att jag kanske inte kan åka nånstans för att dom måste vara så seg med datum.

2011-03-23 @ 19:58:06
http://somjens.blogg.se/
Aino

Svar: Så himla synd att du måste stå på läktare :(

2011-03-23 @ 21:12:18
http://genomdimmorna.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0