This is why we can't have nice things

Lyssnar på The Blackout och är så _jäääävla_ arg på Parken. Fan ta dem :@ jag _skaaaaaaaaaaaa_ in och så alltså.

Iallafall så drömde jag om spöken inatt, eller det var nånting om en spökare/skimrare eller nåt sånt som typ bodde i min mobil, (haha, var skitkonstigt) och den hade Chalmers-dialekt (vad nu det är, hahah?). Jag bodde i Frölunda med utsikt över en betonggropp som skulle föreställa balkong, och sen typ en skytrain-väg från Bangkok, som skulle föreställa spårvagn (yy) snurrigt som fan vare. 

Är fortfarande lite halvrädd, har inte vaknat till än :)))))))))))))))) hatar när drömmarna typ hänger kvar.. men nu måste jag ialf gå och duscha. Ska till stan och möta mormor sen och sen ska jag och Jejje jobba med kampanjen.

/Sandra

(feint inlägg och så ja)

You wanna see what they said?
Milla

Aah, 18årsgräns i Göteborg med eller? -.-

2011-03-03 @ 10:02:38
http://millaismyname.blogg.se/
sandra

jaaaaaaaaaa ._____________.

2011-03-03 @ 10:23:46
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0