No sound but the wind

Gud va länge sedan det var jag bloggade.. Har inte riktigt känt för det (y)

Norrköping var så galet bra. Men var sjukt rädd när vi satt på max efter konserten. Hade ingen kontrol över mitt huvud typ, var sjukt rädd att jag typ bara skulle falla ihop eller nåt :c Och har aldrig frusit så mycket som jag gjorde i norrköping (har aldrig varit så trött heller, var vaken i nästan två dygn) Men det var fint <3 Martin, HEHEH <3

Nu ska jag börja redigera bilder och lägga upp på facebook! Och ladda upp videoklipp på youtube.
Och grattis till Aino som fyller 18 idag, och grattis till Pappa som också fyller år! :DD

Ola i Norrköping

 

/Jejje

PS. Har bokat biljetter till Arken i Parken nu :DDDDD

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0