It all has no worth if we lose our trust

När jag ser den här bilden får jag lust att typ råna en bank eller något. Jag vill ha pengar så jag han shoppa! Jag vill köpa en skinnjacka och sedan sätta fast massa nitar hur jag vill. Jag vill köpa massa halsband, örhängen och framför allt ringar. :cc

Och det finns en asfin jeansjacka på Street one som jag vill ha (aa) Men den kostar typ 800 kr. BLÖÖ.

Och så vill jag till värmen och använda solglasögon (behöver inte vänta speciellt länge heller..19 dagar :DD)

 

Var även på Kvibergs marknad idag. Vill aldrig tillbaka igen. Var där när jag var liten, men nu hatar jag det stället D: Bara massa skitsaker, astrångt och obehagligt. HAHA, man kunde köpa några soffor i jätteäckligt material där som var lila, svarta och hade plastdiamanter och glitter på. Fulaste sofforna jag sett. (y)

/Jejje


You wanna see what they said?
Linnea.

Åh, vill också ha en jeansjacka. OwO

2011-03-12 @ 17:53:59
http://rapotato.blogg.se/
Anonym

Hej Sandra & Jejje! Ni går på Munkebäck, right? Är ni nöjda med skolan osv eller ångrar ni att ni just valde den skolan? Vilken linje går ni?

Förlåt för alla frågor, men har valt munkebäck som mitt förstaval. Hehe.

2011-03-12 @ 19:45:51
Jejje

Hej hej! Tänkte gå in på din blogg och svara, men sen såg jag att du inte har något (eller inte skrivit där här. ;D )

Yes, vi går andra året på munkebäck. Jag (och Sandra, det vet jag) är nöjda med skolan. Det är jättebra lärare, bra utrustning och en väldigt härlig stämning mellan elever och elever och lärare. :D I ettan så gick vi media. Då fick vi liksom testa på allt (det grafiska, video och ljud, foto, text osv) Sedan i slutet av ettan valde vi våran inriktning till år två och tre. Både jag och Sandra valde Grafisk design.

Bara kul när folk ställer frågor! Hoppas du kommer in på skolan och trivs :D

2011-03-12 @ 22:46:51
http://chavezz.blogg.se/
Elise

Jag trodde Kviberg var stängt :O

2011-03-13 @ 12:39:45
http://ienstadvidhavet.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0