Wanna die in beat city and run, run, run


Jag började ju med sån här 30-dagarslista för ett tag sen, men jag tröttnade för det var bara bajsämnen, så nu har jag gjort en ny 30-dagarslista med awesome ämnen istället : ]]]

-

1. Vad du gör en vanlig dag

Jag vaknar, släpar mig upp ur sängen, gör mig i ordning, äter frukost om jag hinner typ. Går till bussen/spårvagnen och åker till skolan, är där i några timmar och skrattar och har kul med Jäjjä och Älin. Äter bajs, nördar dator och går väldigt ofta till Burgårdens bibliotek. Åker hem, sätter mig vid datorn. Äter ibland, om jag orkar/är hungrig/har tid eller så väntar jag på att mamma/pappa ska komma hem och äter med dem. Ser på TV/film, sitter vid datorn, läser ibland, skriver ibland, lyssnar på musik, fotar, gör läxor om vi har några. Går och lägger mig alldeles för sent.

/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0