STOL

Hahahah, klämde mig in i klassrummet t.om. innan läraren, för jag kände mig lite pressad att sitta längst in :RR har fått sitta längst ut sen skolan började efter julen, så efter att ha klagat lite bestämde vi oss för att ha sitt-schema, HAHAH : DD
Denna veckan sitter jag längst in, nästa sitter jag i mitten och veckan efter sitter jag längst ut osv. (yy) 

Hahah, viktigt inlägg :'))
JAG VILL HA GODIS.

Vi har engelska nu och hon snackar om 1800-talet, NOTT VÄRRI INTERESSTING LIKSOM.

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

elin antecknar som en galning (aa)

2011-01-25 @ 13:34:15
http://chavezz.blogg.se/
ÄLIN

Mjaaa, kan vara för att vi har prov nästa vecka xD

2011-01-26 @ 07:12:56

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0