MJEEEEEEEPPPP

Ja nu tänker jag härma Sandra, hhehe.

JAG VILL INTE VARA NÅGOT JÄVLA LEJON! (Nej, jag har inget emot dom som redan är lejon, men jag vill inte vara det xD)
Jag har alltid varit Jungfru (eller ja, tydligen ALDRIG) och jag vill fortsätta vara det ._. (eheh)

Lejon stämmer INTE överens med mig! Visserligen inte Jungfru heller men hahahaha xD
Om jag är Lejon så delar jag stjärntecken med Daniel Radcliffe (eller ja, kanske inte längre xD)
Och om jag är Jungfru så delar jag med Alexander Skarsgård, eller? xD Nä, han är också Lejon nu xD
HÖHÖHHÖH
Vilket liv man har...

//ÄLin

You wanna see what they said?
Jejje

hahahah (yy)

2011-01-20 @ 09:39:15
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0