Lomo

Frågade mamma förut, lite på skämt, ifall hon ville ha en lomografikamera, typ en Holga eller en Diana, och hon bah "Jag tror vi hade en Holga när jag var liten, men vi slängde den för det var en skitkamera".

HUHHU, fatta vad coolt om hon hade haft kvar den : (((((
Och sen sa hon att morfar hade en KODAK 35 Camera, men de slängde den med, blöh :(((



Jag typ "Men man kan inte slänga såna!!!!111" och hon.. ja .___. 
Men hon ska ringa mormor nån dag och fråga om hon har kvar nån gammal kamera, hoho.

Vill verkligen ha en analog gammal fin kamera, gärna en Polaroid eller en Lomografi, men vad som helst hade funkat egentligen, haha (y) det blir så fina bilder med analoga kameror ju, sån annorlunda skärpa och sånt ju. 

Haha, är bara sådär tio-femton år för sen liksom (a)

-

Men ja, vet vad jag vill önska mig i julklapp i år iaf. Hahah, eller kanske födelsedagspresent (++++ tatueringen då), en lomografikamera <3 de flesta kostar under 1000 :-, och finns att köpa på Kaffebrus, och filmen är inte jättedyr heller :'D

/Sandra

You wanna see what they said?
emelie

Vi hade precis en såndär när jag var liten, tror jag. Fast den var mer brunröd på kanterna :p men jag och min brorsa lekte sönder den (y) det är inte så att jag ångrar mig eller nåt.

2011-01-07 @ 18:43:42
http://silencelikeawhisper.blogg.se/
Milla

Hade varit så awesome att ha en Polaroidkamera!

2011-01-07 @ 23:08:25
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0