Johnny Depp-maraton!

Sitter här och skriver upp massa filmer som vi ska se när vi ska ha Johnny Depp-filmkväll. Jag har skrivit upp 6 st hittills, och har bara kommit till typ 1995. :cc Men det kommer säkert bli bra : D Vi kommer få sitta uppe hela natten och kolla, haha (yy)


Nu ska jag fortätta leta efter filmer. 8D
Vilken film med Johnny Depp tycker ni är bäst? Jag tycker Edward Scissorhand, Pirates of the caribbean & Sweeney Todd. : D

/Jejje

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Haha, jag älskar att vakna upp efter en natt full med drömmar och fundera på vad man egentligen har upplevt, oftast är det ju helt galna saker som får en att skratta haha :>

2011-01-15 @ 23:18:51
http://millaismyname.blogg.se/
rebecka

jag har inte sett alla, men äääälskar sweeney :D

2011-01-16 @ 10:26:16
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0