Jag vet att du sover



Har hållt på att spela gitarr och skit hela dagen, men nu är jag trött och less på det, för jag_suger. 
Borde fan sälja gitarrerna på riktigt.. och jag vet att ni kommer tänka "men öva vafan, då blir du ju bättre!", men.. ah, nä jag orkar inte för jag blir bara less när det låter som fan : DD jag har aldrig ens vart bra på att spela gitarr, borde satsat på nåt annat, haha. Och vi har inte ens kvar pianot <///////3 GE MIG MITT FEINA GAMLA PIANO : ( jag saknar det.

Men ah, gick upp halv tio imorse så är astrött, haha. Men det är bra, för då somnar jag tidigt ikväll. Skola imorrn, första färg, stil och makeup-lektionen, lezkigt, haha. Men det blir nog bra. 

Nu ska jag dra och göra ingenting, känner för att... inte göra ett skit, haha :''))

/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0