jag suger på att komma på rubriker

Har idag fått typ sämsta nyheten någonsin. Inte jättefestligt direkt.
Men men :)

Ska snart iväg på släktkalas, eheh, min kusin har nyss fyllt 15.
Stor människa nu! (höh)

hehehe, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska skriva.

Jag är chockerande nog helt klar och har varit det i 40 minuter!
Och jag ska inte åka fören om en kvart!
FANTASTISKT!
Är riktigt stolt över mig själv,
eller inte.

Nu ska jag fortsätta läsa.

//Älin

You wanna see what they said?
Jejje

sämsta nyheten? :(((

2011-01-15 @ 21:38:32
http://chavezz.blogg.se/
ÄLIN

berättar inte här :(

2011-01-15 @ 23:39:03

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0