Jag ser en framtid där

Jag kan faktiskt se en framtid nu, nånting efter sommaren, och det känns bajsbra. Även fast jag inte vill leva utan Ark såklart, så känns det ändå som att jag kommer kunna. Är ju bra såklart, men det känns.. hm, jag, utan Ark? Ehhhhhhh? Men ja, det är väl bra ändå. 

Anledningen?
Alter egon startar igen, fyller 18, börjar sista året på gymnasiet. Tatueringen <3 
Jejje messade och skrev att hon tycker att vi ska tatuera in MMXI på insidan av handleden istället, låter så jävla bajsbra alltså :''DDD MMXI betyder ju 2011, och 2011 är året som Ark och mycket annat slutar, en viktig del av våra liv slutar, men det är mycket som börjar också, som.. ah, som att vi fyller 18, börjar sista året på gymnasiet osv osv. Så att tatuera in MMXI hade vart perfekt, för det står för Ark, livet, slutet och början. 

Men ahh, fedt jävla copyright på den idén (/ Jäääjjjäää), hahah, nejmen.. ah (y) 



(Har ingen aning om vilket typsnitt vi ska ha, så jag bara tog nåt...)


/Sandra

You wanna see what they said?
Aino

Snygg idé, den tycker jag verkligen att du ska köra på! :D

2011-01-03 @ 02:27:15
http://genomdimmorna.blogg.se/
rebecka

woho, låter fint :D

2011-01-03 @ 10:27:08
http://likemortalsdo.blogg.se/
Jejje

wii : DDD

jag har också funderas på typsnitt.. :/ vi får snacka om det sen :D och jag tycker lite mindre (aa) :D

2011-01-03 @ 12:41:04
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0