It's a small crime

HÄJ :D

Har inte orkat blogga för jag har inget att säga, har bara frusit, sett på Misfits, pluggat, ätit godis och haft träningsvärk de senaste dagarna ;DD



Idag hade vi expo och naturkunskap (y) sen åkte jag med Jejje till hennes pappa för hon skulle leta efter en sak, sen köpte vi Kitkat och åkte till Kortedala. Kom på nu att vi glömde skriva ut våra jävla wallsticks på expon, BLÖÖHH D: men aja.

Min bild som jag målade till hofh.se blev upplagd igår, HEHEH : D



Jao, nu lyssnar jag på feina pianolåtar och ska plugga, fast min dator håller på att dö och jag har ingen laddkabel med mig :''DD

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

OMG! Du måste täcka för min näsa :(((((

2011-01-27 @ 15:40:29
http://chavezz.blogg.se/
sandra

neh : (

2011-01-27 @ 19:47:38
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0