I shoot to kill

Hej :]] har uppdaterat dåligt och så, men egentligen, who cares? :DDDDD
Ingen kommenterade min novell heller, kul :'')) ingen som orkar läsa, haha? Aja, kan strunta i att lägga ut novellerna då : ) 

Men iaf så, ah. Var i skolan idag. Ni bryr er inte :DDDDDDDDDD haha, har funderat asmycket i flera dagar på skit som jag ska skriva men jag glömmer och det blir aldrig av för jag orkar inte, fast jag vill typ (y)

-

Var ute och fotade förut, vart suddigt och jävligt :''))) 



-

Men varför blev ja som ja är 
För ja vill vara nån som kan förklara
Precis va ja vill, att det ska bli av mitt liv
Utan svar är det lätt att ägna sig åt fel motiv



^ passar så jävla bra, vet aldrig nånting om vad jag vill. Och det är därför jag sitter här nu och har pimmat Maria och frågat om jag får läsa både graf och text, för jag vet ingenting. Men att vara fast med illustrator och indesign hela livet känns ju inte så lockande faktiskt, och jag har ju drömt om att bli författare/journalist sen jag var liten, så why not? Tycker ju om att skriva. 

-

BLÖH, känner mig så okreativ och jag bara spyr ord, blir ingen ordning på nånting :< har funderat i tusen år på nåt vettigt att skriva, har kommit på massa skit, men jag bara glömmer allt igen?

JAJA, hejdå : ))))))))))))))

/Sandra

You wanna see what they said?
Aino

Jag läste första stycket och det var alldeles för heavy för mig idag, förlåt : ( Lovar att jag ska kolla inom några dagar iaf, för du brukar skriva jättebra!

2011-01-14 @ 23:11:24
http://genomdimmorna.blogg.se/
Aino

Svar: Haha, jag är precis likadan, skriver också tungt 95% av gångerna :p

2011-01-14 @ 23:29:26
http://genomdimmorna.blogg.se/
ÄLIN

Jag tycker att din novell var jättebra! :D:D:D

2011-01-15 @ 11:17:08
sandra

TAK ÄLIN :D

2011-01-15 @ 11:24:05
http://chavezz.blogg.se/
rebecka

skriv mer av din supernoveller annars slår jag dig ok bra.

2011-01-15 @ 19:35:01
http://likemortalsdo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0