I like you, you can come over to my house and...

... f*ck my sister.
HAHAHAHHAHA, den meningen beskriver min eftermiddag/kväll rätt bra (yyy) 

Nehmen jag träffade Leny och Dnao och vi lyssnade på knasmusik och spelade Bubblan, precis som förr i tiden :') sen såg vi på Sweatshop, en helt ok B-splatterfilm, hoho. Sen så.. ahh, såg vi på TV, snackade brrriitttissskkaa och åt bajs resten av kvällen! Var jätteawesome faktiskt : DDDD

Fick btw en asfein julklapp av Dnao!



Fan, skäms över de bajsiga julklapparna alla andra fick av mig : ((( jag fick liksom en Hello Kitty marshmallow och rosa ätpinnar av Leny, och vad fick hon av mig? En ljuslykta, haha. Och av Dnao fick jag världens jagigaste papperskorg, och hon fick ett fucking flytljus som är format som en ros? BLÖHÖ.

/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0