I don’t care but I’ve been told that all those people ain’t got no soul



Var som sagt hos Jejje idag, vi spelade Clamour for glamour. 
Det gick... inte så bra. Haha : ( men Jejje var duktig iallafall! 
Förutom hela låten och en Amoll-skala lärde jag mig att jag aldrig kommer bli känd gitarrist. Eller ja, det kom jag väl på för några år sen, men det blev ännu tydligare idag ; )

Men jag ska iallafall typ försöka att spela oftare, övning ger ju färdighet, så.. :]]]

-

A's fiskkompisar är här, de äter paj och jag är hungrig och ledsen på att det är skissteknik imorrn. Jag vill verkligen INTE gå, men jag tror inte jag kan skita i en till lektion, speciellt inte sista, sista nånsin och redovisningen av huset och det egna projektet.. så ja, får väl stå ut. Sista, sista NÅNSIN <3

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

du var inte alls dålig! :o den kommer ju sitta bättre när man spelat den fler gånger (a)

2011-01-16 @ 17:27:44
http://chavezz.blogg.se/
sandra

haha, jag var asdålig xD men jo, ska öva öva öva 8D

2011-01-16 @ 17:37:01
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0