För tre år sen...



... hade jag och Jejje läder fedt fränt kul.
Peta på'na, poka och jag kallades för Svullo, HAHAH, fulaste smeknamnet nånsin <///3
Men jag saknar den tiden, det var kul : D

-

Idag har rensat och sorterat på min dator, har lagt in alla bilder och all annan skit i mappar enligt år och månader osv., hahah. Har tänkt göra det skitlänge, och det passade ju bra nu när det är nytt år och allt nu :]] gjorde det så att det ska bli lättare att hitta när jag ska skriva en "årskrönika" i slutet på detta året, haha. Tänker redan alldeles för långt fram i tiden (yy) men jao.

Nu ska jag typ äta frukost I zzink. Ska se på en skräckfilm också, Demon's night eller nåt sånt.

/Sandra

Btw, BUWG ÄR AAAASBRAAA <3

You wanna see what they said?
emelie

Jag har försökt komma på hur länge som helst nu varför jag och Irre kallade dig svullo x) haha... varför gjorde vi det? (eller aa, var säkert andra som började med det, men ändå)



Svar: Haha, jag är sjukt fet :( man skojar inte om det alltså. Du anar inte hur mycket jag vägde efter den helgen :p

2011-01-08 @ 14:49:01
http://silencelikeawhisper.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0