Filmer

Hajjjjj, har inte skrivit på länge för jag har sett på film och umgåtts med folk typ :> 
I förrgår såg vi Winter's bone, jag tyckte den var asbra, Jejje tyckte den var värdelös (yy) igår såg jag och Leny Himlen är oskyldigt blå, på bio. Den var också asbra, och så hade de Young love med Moto boy till eftertexterna :''D idag har jag och pappa sett på Tomorrow when the war began, den var asbra, hemsk men skitbra film : D den är baserad på en bok med samma namn, som är den första boken i en serie av sju böcker, så de ska jag läsa hade jag tänkt (y)

Har inte så mycket annat att säga. Har fått mitt kamerafodral/väska :]] 



Nu ska jag göra färdigt naturläxan, sen ska jag läsa : )))))))))))))


/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0