Could not see cause of my onetrack mind

(Säkert felstavat eller nåt i rubriken, men WHATEVVAHHH)



Iallafall så tänkte jag bara säga att jag älskar snurriga lärare som sätter närvaro på en fastän man inte är där :''DD
Haha, hade ju egentligen skissteknik idag, men ville inte/vägrade/orkade inte/osv gå, så jag stack hem när de andra slutade, men jag sa ingenting till läraren. Så jag loggade in förut, förväntade mig en röd ful fläck, men så såg jag att jag hade fått närvaro iallafall :'D hahah, åh, snurriga lärare <3


Pappa och jag har sett på Sherlock Holmes, men nu är jag så trött så jag DÖÖR.
Har inte sett färdigt filmen, men den är rätt bra och så : ) ska jag vara ärlig så hänger jag inte med i handlingen direkt, men ljudet (DTS <3) och bilden (1080p) och allting är så awesomeness, så jag tittar ändå, haha, åh, ljudet <3 MMMMMM, tekniknörd, pappa har smittat mig, hoho.

Neh, nu ska jag gå och dö på golvet eller nåt, så trött är jag! Och imorrn ska jag upp vid sex </////////////3 FUUUUUUUUUU.

/Sandra

You wanna see what they said?
Jejje

Jag vill också se den (a)

2011-01-10 @ 21:46:33
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0