Calleth you, cometh I



Ser på arkvideor och dör. Det gör lite ont faktiskt. (nähä?)
Längtar så jag går sönder efter konserterna i vår och i sommar, men samtidigt så vill jag aldrig att det ska komma, för när det kommer, då börjar slutet. Jag vill inte att det ska ta slut. 

(Och Calleth you, cometh I kommer aldrig mer vara sant, det kommer bara vara en lögn, för de kommer aldrig komma tillbaka.)

Har inte tänkt på det här på några dagar, eller ja, inte det negativa, har bara tänkt på konserterna och hur kul det ska bli. Men nu.. blöh. Får inte ta slut. Aldrig.



(Vem är jag utan The Ark?)

/Sandra

You wanna see what they said?
Aino

Åh vad de är bäst. Och vad den där kvällen på P&L var magisk. Hatar dem för att de lägger av, älskar dem ändå.

2011-01-24 @ 16:14:38
http://genomdimmorna.blogg.se/
Angelica

Men CYCI kommer ändå gälla, på något sätt.. Går typ inte att förklara alls, men liksom deras budskap kan man alltid följa. (varning för arkklyscha) Man kan alltid åka med arken (haha!). Tycker jag ;)

2011-01-24 @ 16:31:18

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0