A pop-up book

Hur sjuuuuuukt coolt ät inte detta?


Jag måste ha den! Kostar bara 136 kr på amazon.com. Plus frakt då, men men..
Hittade nyss denna videon och det läskar mig bara ännu mer D:


Mehehhehe : DDDD

Iaf, idag har jag vart ute på Delsjön och grillat. Det var jättevackert. Men när solen gått ner trodde jag jag skulle dö av kyla. Bajskallt blev det!
det var några barn där som lekte på ett ställe där det var plan is. Vet inte hur många ggr dom ramlade. Hade jag ramlat där hade någon fått köra mig till sjukhuset, hahah (yy)



Så fint att jag redigerat bort plastpåsen, men att skuggan är kvar! Hahah (aa)

/Jejje

You wanna see what they said?
Milla

Sv; Äm... tvåan och trean haha. Jag kan inte vad de heter, känner mig helt Harry Potter - efterbliven :$

2011-01-02 @ 19:48:09
http://millaismyname.blogg.se/
sandra

fina bilder!

2011-01-02 @ 20:00:35
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0