Stay with me

Orkar inte med det hääääääääääär. Har inte tänkt på slutet och allt det negativa på ett tag nu, men idag, ikväll.. USCH. Biljetterna till Ark, Håkan och Säkert släpps imorrn. Vill gå på det, vill jättemycket. Tror det kommer bli något stort och asfint, kanske något av det bästa på hela sommaren. Men vi kan inte. Och det suger.

Får sån ångest för allting. Bara tre konserter i vår. Vill ha minst sex till i sommar. Är så jävla rädd att det inte ska funka. Sa det till mamma häromdagen, att jag tänker sitta ute hela nätterna om det krävs, som i Linköping. Hon blev arg, sa att det är farligt, att hon inte vill att jag ska göra det, att pappa och Jejjes föräldrar inte heller kommer vilja att vi sitter ute hela nätterna. "Gå på färre konserter och spendera pengarna på vandrarhem istället", men hallå? Det där är inte ens ett alternativ. Det borde de förstå nu, att jag gör vad som helst för The Ark. 

Det är sista chansen. Innan allt tar slut. OCH DET GÖR SÅ JÄVLA ONT ATT TÄNKA PÅ. Och att ingen förstår, det är nog det värsta. Mamma och pappa säger hela tiden "men du har ju redan sett de så många gånger", men det_spelar_ju_ingen_roll. Det spelar ingen roll om jag har sett de elva gånger redan, jag kan ju inte sitta där i sommar och bara nöja mig med turnéavslutningen, för jag har ju redan sett de så många gånger. Men hallå nej? Det spelar ingen roll. Det är bara i sommar som spelar någon roll, sista chansen, sista allt.

Jag fyller 18 i sommar. Då kan de inte ens säga nej, fast ok, de har inte sagt nej till någonting sen typ 08, men ändå. Bara att veta att de kan liksom inte säga nej, det gör mig lugn. Så jag ska spara, spara, spara pengar och sedan köpa massa biljetter och bara åka. De visste ju ens knappt i somras vart jag skulle och när, så det är väl ungefär så det kommer bli i sommar också. Jag ska ju inte "rymma", bara inte fråga om lov helt enkelt. Säga att "jag och Jejje åker imorrn, kan du köra oss till bussen?". Typ så. 

Jag är livrädd. Helt jävla livrädd
(Livrädd med stil, HEHE)

/Sandra


You wanna see what they said?
Aino

Allt är så hemskt. Så sorgligt. Att de inte fattar hur mycket hjärtat har gått sönder?

2011-02-10 @ 08:20:24
http://genomdimmorna.blogg.se/
emelie

Jag tror inte ens att jag fattat det än...

Och hatar att jag inte kommer ha råd men fler än typ 3 konserter i sommar.

2011-02-10 @ 13:45:19
http://silencelikeawhisper.blogg.se/
Rebecka

Hm. Jag ska på en i vår och max tre i sommar. Så ah.

2011-02-10 @ 14:46:52

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0