NEEEJ/JAAAA

NEEEJ för det som Jejje och hela världen redan har skrivit om: Ark har gått med i alla-vi-som-dissar-Göteborg-klubben och bestämt sig för att bara åka och signera i Stockholm och Malmö :''')))))) och det är dyyyyyyyyrt att ta sig dit, så det blir väl inget. 

NEEEJ för att ingen vill köpa min Desire.

NEEEJ för att jag saknar 2008.

NEEEJ för att slutet har börjat.

NEEEJ för att jag är fedt förvirrad.

NEEEJ för att det är vinter.

NEEEJ för att jag inte vet ifall vi ska till Siesta eller inte.

NEEEJ för all den ångest som pengar och biljetter innebär.

JAAAA för att turnén snart börjar.

JAAAA för att Funeral for a friend och The blackout ska spela på Parken den 28 april och jag ska dit!

JAAAA för att trots alla NEEEJ så känns det ganska bra.

JAAAA för att det känns som att imorrn kommer bli en bra dag.



/Sandra

You wanna see what they said?
emelie

Sv: Haha, för att det känns som att jag bara klagar på allt ni gör hela tiden ;) Och ja, fast egentligen så behöver man nog mest bo i malmö (vilket heller inte är så superkonstigt, men men) menar bara att för mig kostar det 440 fram och tillbaka till stockholm, om man inte får veta mer än 90 dagar före med tåg och så. Och efter att jag kommit till stockholm så är det kanske dubbelt så långt kvar, plus själva konsertbiljetten. Och då bor jag ändå nära, om man ska jämföra med många andra. Är bara så less på att folk som bor i skåne och runt där ska klaga så sjukt mycket hela tiden. Dom kan nästan gå om det behövs. Skaffa cykel?

Och det hade ju inget med det här att göra egentligen, men endå.

Och klart att det är synd att dom inte gör något i göteborg nu, men ark är ju faktiskt sjukt bekväma av sig och man ska väl vara tacksam för att det ens blev nåt i stockholm.

2011-02-22 @ 00:05:28
http://silencelikeawhisper.blogg.se/
Aino

Svar: Men samtidigt kan man ju inte räkna med att dom ska åka på nån stor signeringsturné. Tycker man ska vara tacksam för att de gör två, och kan man inte ta sig dit så.. fine, det suger, men man överlever. Konserterna känns ju viktigare (borde dock vara fler konserter i norrland, även om det inte bor lika mycket folk där, eftersom det är så mycket längre att ta sig överallt :p)

2011-02-22 @ 07:37:57
http://genomdimmorna.blogg.se/
Angelica

Åååh, The Blackout.. Vill see :(:(

2011-02-22 @ 16:32:39

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0