Lördaggggg



Så, lördag idag. Gör ingenting typ (yy) :D men det är helt ok, det gör ingenting. Dricker Powerking ur en ihopknöcklad burk, HEHHE. Har ont som fan i bröstkorgen/lungorna/ryggen/armen/nacken osv osv osv osv, för det är typ en nerv som hamnat i kläm, så det känns som att någon stabbar mig med en kniv när jag skrattar/rör på armen/ligger på höger sida. Fick sova på vänster sida hela natten, FATTA VILKA PROBLEM. Aja, nu lyssnar jag på Min awesome Misfits-lista

Tror btw (är typ 80% säker) att jag ska sälja min HTC Desire, får typ 3500 för den, och för de pengarna vill jag köpa en begagnad W995 för typ 1000-1500, så har jag 2000 kvar till i sommar ^^ känns bättre så än att HTCn bara ska ligga och samla damm i hyllan liksom. VILL VILL VILL HA EN W995. 

/Sandra

You wanna see what they said?
Hanna

sv: nä inte precis:P De har säker varit i alla landskap (inte Västmanland kanske;) men aldrig under samma turné. Vissa landskap har de ju inte besökt på flera år.

2011-02-12 @ 18:06:07
http://thearkmmxi.blogg.se/
emelie

Alltså NEJ, köp inte en W995! Jag hade en sån förut... Den höll i typ 3 månader och då hade jag lagat den två gånger under den tiden. Och min mamma har en likadan och den krånglar hela tiden, plus att en av mina kompisar hade en och den gick också sönder...

Eller du gör ju som du vill, men ja ;)

2011-02-12 @ 20:10:03
Ellie

Svar: Haha, visst? Men ja, Calleth ska vara sist, det är bara så.

2011-02-12 @ 23:14:57
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0