Kusin

Skulle egentligen gå upp vid tio idag, men gick upp kvart i tolv. Hahah 8D Men jag är ledig, så det spelaringen roll.. Sandra kommer om en timma. Vi ska fota en grej och sen fixa ihop allt så mycket vi hinner/orkar : D
Så sjukt bajsigt att hålla saker hemliga och inte skriva om det (eller berätta för Älin, hahaha)

Det var något mer jag skulle skriva.. Hah, ja juste! jag fick en kusin till igår. ;DD Ambulansen hann inte komma så hon föddes hemma. Trevligt. (y) En tjej blev det iaf. Kom ihåg när jag bara hade en tjejkusin och nu har jag...tre. xDD


Väldigt intressant inlägg måste jag säga.
/Jejje

You wanna see what they said?
Sannie

Åh, tänk va coolt! :D

Tänk om möjligheten fanns :O haha! Önskar jag hade superkrafter <3

2011-02-25 @ 14:33:15
http://sannie.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0