KAKOR!

Hellu 8D

Vi fick ett rätt så awesome uppdrag under apun. : D
Vi ska göra en kampanj för Singoalla. (helsida dagspress, webbsida, radioreklam, trafikreklam osv.)
Ska bli sjukt kul! :D Han från reklambyrån som pratade visade oss även runt och snackade om vilka som jobbar där och så. Det var inte alls som jag trott. Jag trodde att alla bara satt instängda och jobbade enskilt och jag hatar att göra det! Men så var det inte riktigt. (a)

Jag har inte hunnit snacka med Sandra om idéer och så än, men vi kommer säkert på nåt bra : D Det är riktigt bajs att hon åker till Spanien exakt samma dag som vi ska redovisa. :cc FUUU!



Nu till nåt helt annat. Jag är riktigt_pepp inför turnén nu! Kan den bara inte börja?! jag vill se låtlistan, se kläderna, scenen och allt! GAAH längtar ihjäl mig. JAG VILL HA ARK NU!!!(fler utropstecken)
Lyssnar på 2000 light-years of darkness och snart kommer Radicaaaaal. : D
LAALALALALALAL ge mig mars!

/Jejje

You wanna see what they said?
sandra

fett bajs att jag åker just den dagen :(((

2011-02-08 @ 18:47:20
http://chavezz.blogg.se/
Ellie

Svar: Haha, jag typ tappar fokusen totalt och bara stirrar fastän jag inte tittar... Liksom. Ah, svårt att förklara xD

2011-02-09 @ 20:32:05
http://lilljesus.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0