It's time to move on

Hörde sista sista Arklåten nånsin imorse.. känns skithemskt men samtidigt så jävla härligt att jag gillar låten, och för att den är så fin. De har lyckats igen. Tror det kommer bli helt sjukt fint live. LÄNGTAR. Och ja, att det känns ångestfyllt och sorgligt behöver jag ju knappast skriva igen, ganska obvious.

Vill ha texten till låten. Vill ha onsdag NU NU NU. Vill hålla skivan i handen. Sista skivan, sista skivsläppet, sista sista allt.. 

Alla bara gråter idag, men jag gör faktiskt inte det. Slutet skulle ju ändå komma, och sista låten skulle ju ändå komma någon dag. Och sen tror jag att jag har gråtit färdigt, eller ja, fram tills det att jag får se dem igen... 

(Både älskar och hatar spotify för att de lägger ut skivan tre dagar innan den släpps. CP.)


/Sandra

You wanna see what they said?
Linnea.

Det känns kul att turnén snart startar igång, ny låt som är awesome och allt. Men samtidigt så vill man bara att tiden ska stå stilla.

2011-02-21 @ 17:15:45
http://rapotato.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0