1 mars/afraid of failures

Lyssnar på den här, har en sax i sängen för jag har klippt av ett par byxor och funderar på om jag ska fortsätta med ett annat par. Har ångest för att jag kommer behöva visa mina skeva fula ben och visa mig i bikini på Lanzarote. Vet inte om jag vil bli AD, har funderat massor i och med reklamprojektet, vill jag verkligen hålla på med det här hela livet? Vet inte vad jag vill. Eller jo, jag vill ha Ark och sen vill jag ha en lägenhet i Nybro och tre fina katter. Sen vill jag inte ha så mycket mer. Är förresten lite paranoid och letar efter insekter överallt. Kul.





/Sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0