Han röker i vår säng



^ bild jag tog häromdagen, blev rätt nöjd faktiskt. Ska sova nu, tänkte bara lägga ut den, hoho.

Har funderat massor på vad som hände den 3e egentligen, har kommit fram till att det som är allra värst är inte det att jag misslyckades så totalt, utan det är att allt är mitt fel. Det har liksom inget att göra med att Martin inte hade någon penna, jag hade kunnat ta en bild ändå. Men det gjorde jag ju inte. Och det har inget att göra med att Lasse och Ola inte sa hej till mig, jag sa inte hej till dem och det är det som krävs, de kan liksom inte gå runt och säga hej till alla.

Men jaja, tänker inte ägna mer energi åt att tänka på det och vara arg nu... ska planera och peppa inför sommaren istället! Värme, sol, ljus, ljumna nätter, kunna andas på konserterna, nya okända städer, fint folk, kunna köa utan jacka och långkalsonger, Ark på rätt sätt. (För Ark har alltid varit ett se-utomhus-på-sommaren-och-njut-band för mig. Iallafall mer än ett frys-ihjäl-och-sitt-ute-i-minusgrader-i-tusen-år-och-se-inne-på-en-helt-cp-varm-klubb-band. Haha.)

/Sandra

(UUHH, engelskaredovisning imorrn. Men 1. slipper göra det inför hela klassen, och 2. ska redovisa om Moto boy.)

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0