your history is mine

hej :DD

(nån skjuter i skogen? ehh)

idag har jag vart i skolan, vi fixade med våran überfina monter & mina fingrar blev svarta : D & jag brände mig på smältlimmet, det gjorde ont </3 hahah, men man får väl skylla sig själv om man kör ner fingrarna i limmet : )

sen hade vi svenska & engelska & det var väl.. ok (y) skrev uppsatser/planerade eventuell malmöresa den 29 oktober : D Ola ska tydligen ha nån konsert med en studentkör från lund då, & vi funderar på att åka dit ; ))) största problet & frågetecknet är typ pengar :c dessutom fick jag veta att funeral for a friend, escape the fate & bullet for my valentine ska spela på lisebergshallen typ en & en halv vecka innan malmö, plus att vi planerade att åka till rebecka på höstlovet... så vi får se vad som känns viktigast & vad som blir av & så : )

jag vill typ till malmö för att träffa ark & träffa andra arkfans & så, känns ovärt att betala typ 600-700 kr bara för att se ännu en musikal/symfoni/klassisk konsert med bara Ola & kanske inte ens träffa ark, när jag egentligen hellre sparar pengarna till nästa sommar... men vi får se (y)

mina släktingar var föresten här idag, mina kusiner från karlskrona (y) det var meget dejlig & sådär, åt glass, godis & kebab/gyro & såg på idol & pirates of the caribbean ;D

imorrn blire filmkväll hos jejje, med jejje & emilie : DDD var sjukt längesen jag träffade emilie (kulturkalaset typ en kvart inne i nordstan var senast), så det ska bli SKOOOOOJJJJ!!11111 längtar : DDD & så ska vi sova över efteråt, blir kuuul : D

det var väl typ det jag hade att säga : ) nu ska jag kolla lite bloggar & skriva några delar på min fanfic tror jag. sen nån gång hade jag tänkt sova (yy)



är sugen att gå på ffaf för att få höra escape artists never die, fick ju aldrig höra hela den sist :(((( bästa låten & vi fick inte ens lyssna klart .___. stör mig fortfarande. & escape the fate är ju braaaa också <3 men jag är lite rädd för att hamna i en moshpit igen, hehh. är inte direkt en moshpitmänniska (y)



You wanna see what they said?
Rebecka

det är ju tre seviiiinbra band :D ahhhh, när är det? (a)

2010-09-11 @ 19:21:26
http://uforomeo.blogg.se/
Ibrahimemma

Very nice site!

2012-06-21 @ 09:46:03
http://ibrahimemma.blogbloc.com

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0