you bury me

idag var en konstig dag : ))))
var både arg som fan & skitglad typ. först blev jag arg när jag inte kunde serva på badmintonen, sen så blev jag (vi) arga_som_fan på indesign/illustrator (jag brukar gilla illustrator, men inte när det vägrar spara :@). 

mitt illustrator kraschar så fort jag försöker spara ett dokument med färg i. funkar bara med svart. KUUUL.
nehh, inte direkt. måste installera om hela datorn nu, med återställningsdisk, så allt kommer försvinna :]]
det är MINST 50 pers före mig i kön, så jag kommer få vänta aslänge & halka efter i arbetet (yy) 
& allt bara för att de jävlarna som uppdaterade datorerna var korkade & valde att uppdatera istället för att installera om allt från början, trots att de visste att typ hälften av alla datorerna skulle bli mycket sämre efteråt. BRA JOBBAT!

jag typ drunknar i dåligt samvete, känns helt.. uuuuuuuuuuuhhhh, vill sova.. typ nu.

hejdo :]]]



(klicka på bilden)
/sandra 

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0