You better use it before you lose it

Springer runt här nu och fixar i ordning mig/städar samtidigt som jag lyssnat på Mötley Crües Theatre of Pain på min pc. Jag gillar faktiskt den skivan...även ifall Nikki sagt att det är den värsta dom gjort x)
Mötley Crüe – Theatre of Pain
Favoritlåtarna är Home sweet home, Tonight (we need a lover), Save our souls, use it ot lose it & Fight for your rights.
: D Blir helt svag av gitarrsolot i home sweet home. KÄRLEK! ♥
och så dör jag lite av den här bilden.


HDJBJNLKDHPIHFIO!!!!!1111

Nu måste jag snabba mig så jag inte kommer för sent, HÖHÖ (a)

SEE YA!

You wanna see what they said?
Rebecka

Theatre of pain har ett mysigt sound ju :D

2010-09-11 @ 19:28:10
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0