Disappear into the unknown


Tell me can my eyes betray me

Do they say how happy I feel


(klicka på bilden, underbaraste låten. <3 )



Ikväll ska Ark uppträda på Rockbjörnen :'D ♥ Och när det är dax för deras kategori ska jag hålla tummarna sjuuukt hårt! HEHEHEHE : D
Dom ska uppträda kl. 20.28 och deras kategori presenteras kl. 21.08.


Nu till en helt annan grej (a)

Grattis till Bill & Tom kaulitz som fyller 21 idag! :'DDDD ♥
Känns som det var nyss dom fyllde 18 ;s




Ps. Såg nyss denna videon, UNDERBART!



You wanna see what they said?
Hanna

Hoppas på nallar till både The Ark och Tokio Hotel! ;)



Svar: Ja jag såg Placebo när de var här förra året. Var nära att bli så att jag inte åkte, men kände verkligen att jag var tvungen att se dem.. Har inte några vänner som tycker om de lika mycket som jag och då känns det alltid lite svårare. Men de var grymma i alla fall och jag hoppas att du får chansen att se dem nån gång! De var MYCKET bättre live än jag trodde och jag hade rätt höga förväntningar ;)

2010-09-01 @ 16:46:00
http://hannatselin.blogg.se/
SARA

sv: ja hahah men det var dem inte buhu..



eller hur, fyllde dem inte 18 nyss?


SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0