t-röd, för dig som tänkt klart

HEJ :D

just nu sitter jag i min säng & försöker att inte lukta för mycket, det stinker nämligen t-röd i hela jävla huset (y) andreas håller på med nåt med ett akvarium, typ ta bort silikon eller nåt. pysen är ute & jag är rädd för att han ska få t-röd på sig, för rädd för kemikalier som jag är, så har jag läst alla biverkningar & varningar & skit om t-röd. ehhh he he he. fan fan D: kan inte andreas bara... gå & göra det nån annanstans än i vardagsrummet? ))))))))))): luktar fan alltså.

men jaaaajjaaa : D
vet inte vad jag ska skriva mer (y)

eller jo, juste, en knasgubbe som snackade med mig & alexandra varje gång vi väntade på spårvagnen kom till hållplatsen idag när jag & jejje var där, & han typ tittade på mig/oss (tror han kände igen mig) & log asbrett. sen sa han "men lilla flicka, har du vurpat & gjort sönder byxorna?" & jag typ "ehheh?" & han sa typ "nej jag bara skojjade, kul att se lite hårdrockare ibland! flickooorrrrr fliiiccckooooorrrr", & vi skrattade asmycket & jag typ *nickade* "ehheh, mm, japp". haha, alla andra på hållplatsen typ "ööööhhh??? hahahahha" :D
det var... kul (y)

nu kissar jag ner mig, så nu ska jag dra : D








PS. Jejje här, HÖHÖ. Sandra glömde skriva att han knasgubben kom tillbaka och gjorde hårdrockstecknet åt oss. HAHA vi typ dog och ett gäng tjejer typ ÖÖH?? : ))))

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0