now all my nightmares know my name

har börjat lyssna på marilyn manson igen <3 iihh, älskar.
vill se han live : (((( är fortfarande arg för att malmö ställdes in.

får inte bort känslan av att ha glömt något, eller gjort något som jag inte borde gjort. men jag kan inte komma på vad. men det är säkert bara för att jag var så jävla arg idag. är alltid så, jag är skitarg & så kommer jag hem & sitter här hela eftermiddagen & kvällen & bara ångrar mig. det enda som hjälper är att sova, så det ska jag snart gå & göra. fast jag ska läsa harry potter först : D 

såg btw på nightmare on elm street förut, den var helt ok. så sjukt glad att jag inte slösade pengar på att se den på bio bara. & pappa har the human centipede, men jag vet inte om jag vågar se på den : ( vågar man?
han vet inte ens vad den handlar om, så häromdagen frågade han om vi skulle se den till maten jag typ "ehh.. hehh heh, de syr ihop folk med munnen vid den andra personens röv, så.. ehh, nej tack".
äckligt D:

men nu ska jag dra. hajdo!



(snodde jejjes klicka-bild, för den var schnügg, HE HE HE (yy) )

/sandra

ska btw ha expo imorrn, ska försöka att inte skrika på nån.


You wanna see what they said?
Milla

Sv; Jag håller med! Det känns som man har så mycket planer och livet aldrig kommer bli så som man vill.

2010-09-30 @ 06:13:15
http://millaismyname.blogg.se/
Rebecka

manson <3

2010-09-30 @ 21:11:56
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0