måndag

hej 8]

idag äre måndag, det innebär webbdesign & skissteknik (dödadöda) : D förut köpte jag & leny biljetter till bfmv, etf & ffaf på lisebergshallen den 19 november :'''DDD LÄNGTAR!

vi har en ny tjej i klassen, trääävligt :]]]
egentligen ska vi göra våra hemsidor nu, men det gör inte vi, höhö.
förut kallade läraren elin för "elin challe", HAHAH & jejje sa att älin var "sj-sju-sju-sjuk" :_D


FÖR ATT UNDVIKA RISKEN ATT BLI UPPÄTEN EFTER PARNINGEN BINDER HANEN FAST HONAN MED SPINDELVÄV INNAN HAN PARAR SIG MED HENNE.

jag är godissugen, mm : ((((
älskar min halsduk också <3



hähähä <3

/sandra

You wanna see what they said?
Milla

Bara för att det kommer störa mig något så fruktansvärt om jag inte frågar, men... ffaf? :)

2010-09-27 @ 16:45:46
http://millaismyname.blogg.se/
Milla

2010-09-27 @ 16:46:00
http://millaismyname.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0