Let your heart decide!

Jag dör lite varje gång jag ser på den här videon. Så otroligt vackert när alla sjunger precis i början. ♥




Gick upp 10 för att jag hade så ont i magen x( SÅ tänkte jag att jag skulle somna om, men kunde inte det. Och jag är ensam hemma och har trååkigt. Vet inte vad jag ska göra. Vill spela sims..eller nej, jag vill spela Pirates of the Caribbean men tror det är avinstallerat. : (( Och jag vet inte hur jag kopplar tillbaka min skärm igen x''D

Ska ut och äta grekiskt med pappa sen, HEHE.


You wanna see what they said?
Rebecka

ÅHHHHH liseberg, så jävla underbartttt <3

2010-09-25 @ 15:01:43
http://uforomeo.blogg.se/
Angelica

Fan vad fint <3 Saknaa :(

2010-09-25 @ 18:54:08

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0