if you wanna be a star

HELLU :D

I FEEL LIKE THIIIIISSSSSSSSSSSSSSSSSSS, hähähähä


innan samhällen tvingade jäjjä mig att hälla i mig en halv red bull </3 
det resulterade i katastrofisk kissenödighet, klösmärken på bänken & väggarna & skakiga händer, samt hjärtklappning (y)
meget dejlig!!!!!11

nejmen det gick bra, är ganska lugn nu, HE HE HE
jag älskar nikki sixx-låten <3
SÅ BÄST : D

nu skulle egentligen farbror gå & tvätta den obefintliga frisyren, men nu skall han istället fortsätta spela bingo & hoppas på att vinna den där ljusblåa rullatorn. 
skall ha det extraordinärt trevligt ikväll när farbrorn ska träffa berta igen : )







NIKKI SIX SEVEN EIGHT NINE TEN

imorrn ska vi btw till stan & snacka med socialdemokraterna + skaffa pins, HAHA <3
vi ska ha debatt på samhällen om typ två veckor & låtsas vara soccar. woho! vad utomordentligt roligt!

nu ska jag.. äta/skriva : DDD



(LITE HYSTERISKT SÅDÄR, MEN DET ÄR JU SÅ RRRROOOLLLIIIIIIGGGTTT!!!!!!111)


OCH EN FET JÄVLA EDIT: NÄSTA SOMMAR NÄSTA SOMMAR NÄSTA SOMMAR NÄSTA SOMMAR NÄSTA SOMMAR <3 ÅH GUD JAG DÖR <3 ARK FYLER TJUGO & SKA FIRA DET MED STOOOR JUBILEUMSTURNÉ & NYA LÅTAR & JAG & JEJJE FYLLER ARTON = VI KOMMER IN PÅ EFTERFESTEN (OM DET ÄR NÅN VILL SÄGA), AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH : D SKA VARA SÅ FATTIG DENNA HÖSTAN/VINTERN/VÅREN, MEN DET KOMMER VARA SÅÅÅ VÄRT DET! FUNDERAR TILL OCH MED PÅ ATT SÖKA JOBB PÅ ICA </3 ALLT FÖR ARK.

You wanna see what they said?
Rebecka

sv jennifer: jag ska fråga om jag kan få mer barnbidrag än 400, vore fett!

2010-09-02 @ 16:14:38
http://uforomeo.blogg.se/
Jejje

IIIIIIIIIIIYHHHHHHHHHH

2010-09-02 @ 20:34:01
http://chavezz.blogg.se/
Jejje

IIIIIIIIIIHHHHH

2010-09-02 @ 20:34:43
http://chavezz.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0