I hope I'm just like you




Do they have radios in heaven?
I hope they do
'Cause they're playing my song on the radio
And I'm singing it to you

You left before I had a chance to say goodbye
But that's the way life usually is
it just passes you by

Tell me can you hear me now
if not, then I can try to sing real loud
What's it like up on the other side of the clouds?


En lite sådär fin låt jag hittade genom en TH fanfic på www.fiction.tokiohotelfiction.com/ :))

Jag hungrar ihjäl D: Väntar på att pappa ska komma hem så jag kan få maaaat! Fick "gamla Ark-videos" abstinens förut. Känns som jag kollade igenom typ alla Ark klipp på youtube x) ♥

Ikväll är det Idol, AAAAAHHHH jag har längtar sjukt mycket efter det! : DD

SEE YA LATER!



You wanna see what they said?
Rebecka

Hahahha, jag kollade också på typ 21981928 ark-videos förut :D

2010-09-07 @ 19:13:03
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0