halv sex

HELVETE

Hello friends!

Our performance at Rockbjörnen was our last this summer. We are now going to take some time off to take care of ourselves and our families. Meanwhile we are planning our next move. But hey, don`t be sad we will still be here almost every day and you will be the first to know when something new happens. We would like to thank everybody who attended the “In Full Regalia-Tour 2010″. It´s been an amazing trip, one of the best, no doubt. We are very proud and greatful that we have such an amazing audience and such wonderful and devoted fans.

Thank you. see you soon Love, The Ark

ahmen trevlig början på dagen. inte för att det var något nytt direkt, hade väl väntat mig ungefär det här. nio månader kvar då, helvete. nio månader.

jag saknar de. helt stört hur mycket jag saknar de. men de förtjänar lite ledigt, det gör de faktiskt.



för två veckor & tre dagar & sexton minuter sen gick vi på bussen i linköping. efter en hel natts väntan på mcd & i en busskur. vi hade sett the ark. för sista gången på nio månader. & det känns nu. det kändes då också. 
jag saknar sommaren.




& fråga mig inte vad jag gör uppe. uuhhh, skolfoto, sminka mig? jag vetefan varför jag gick upp såhär tidigt. har sovit skitkasst i natt också & det är iskallt i rummet. men jag vaknade av mig själv tio över fem, inget jobbigt alarm, bara vaknade & så kollade jag på klockan, bajsade på att jag ändå skulle upp om tjugo minuter, så jag gosade med pysen & nu sitter jag här. jaja.

HEJDÅ :D

(neh, jag är inte så negativ som jag låter, jag saknar bara the ark helt stört mycket)

You wanna see what they said?
Jejje

jag blev helt :'o :'( när jag började läsa. Men dom förtjänar lite vila och så. Och dom kommer tillbaka. Det är bra att det är en paus så vi hinner spara pengar. x)

<3

2010-09-07 @ 06:50:36
http://chavezz.blogg.se/
Rebecka

Hahah, när jag läste det började jag gråta (hej_fjolla).

Men dom kan faktiskt ha vår-turné också.

Känns bra att dom kommer tillbaka iallafall.

2010-09-07 @ 17:33:16
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0