det susar i rören och i min wah-wah-pedal

TJA

hähä, ska snart sova typ : ) vet inte när jag ska upp imorrn, för jejje är snurrig & kan inte bestämma vilken tid vi ska mötas ;D awesome! 

jag har sett på idol & blabla, var helt stört trött förut, men har piggnat till nu D: imorrn äre expo igen, woho! ... & samhäll :((( men det blir nog rätt ok, ska förbereda inför debatten typ. 

jag är glaaaaad : D haha, vet inte vad jag ska skriva mer, sjukt onödigt inlägg ;D men jajaja.
& den låten jag skrev om förut, har lyssnat på den idag, den påminner mig om i somras : ) jag saknar sommaren helt stört mycket, kan inte tänka på det utan att det gör ont & sånt.







You wanna see what they said?
Rebecka

hoho, alla sjöng den på crashdiet <3

2010-09-09 @ 16:14:44
http://uforomeo.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0