chrome, firefox, safari, flock, opera, icab, camino

HEJSAN

idag har jag bajsat på webbläsare </3 först för att facebook inte ville fungera i chrome, så då bytte jag till firefox (som jag hatar) & sen använde jag safari (som är segast i världen) & sen så testade jag flock, icab, camino m.fl. & sist hämtade jag opera. jag gillar opera bäst, men facebook ville inte funka först :(((( fick ta bort kakorna & logga in genom en länk på google typ. så nu funkar det, fast allas bilder är helt pixliga & skit </3 men det måste vara nåt fel på facebook, har vart knas i flera dagar nu. BUHHU

men... iallafall : D
idag var en bra dag, var i stan med jejje & line först, hämtade pins & papper från socialdemokraterna (nej, vi är inte soccar, men vi gör ett skolarbete om de typ). sen åkte vi till skolan & åt i bamba, sen gick vi till mcd & jag åt glas, jejje åt pommes & line åt hamburgare 8D (för alla ville veta, rriiiigghhhtt?)

nu ska jag & pappa snart åka & köpa godis & mat, MM GOOTTTT <3
sen ska vi se på film & sånt där : D

SEE YOU LATERO BRO



hohoh, orkar inte lägga in bild & låt osv. lyssnar på samma som igår & alla andra dagarna <3
(dvs nikki sixx-låten, bedårande barn av sin tid & heroin!)

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0