Asså? Säger du det? Jaha.

GÖMMA PELLE GARDEROOOOBEEEEEEEEN.

Vet ni? Ifall man måste göra rent en bränd kastrull så kan man göra det
med socker. Bra att veta, absolut :D
För sånt gör man ju varje dag 8]

Idag har jag.... eh... ja, vad har jag gjort.
Inget på dagen, i princip.

Och efter att jag hade gjort ingenting så åkte jag och repade 8D
Det gick sådär, förstärkaren bajsade på mig hela tiden ._.
Sen åt vi kakor, och sen bajsade allt :(

Sen åkte jag hem och nu skriver jag svenska läxan,
och så skriver jag ju här och så lyssnar jag på tv.

Yes, lyssnar på tv xD

Sitter i fel rum så jag hör bara :(
Fast det är något läskigt program så jag är glad att jag inte ser 8]

BAAJIIIII

//Älin

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0