ahmen vill du ha segt kött som inte är färdigt eller?

HEJJJ :DD

idag var en bra dag, fast frös som fan :c det var lite segt & så att gå runt där i regnet bland alla avgaser & den underbara korvlukten som gjorde mig så jävla hungrig Dx haha. 

efteråt åkte vi till farmor & farfar i floda, pappas syster & min kusin kom dit & vi åt middag & glass & snackade & så ;DD var mer social med de än vad jag vart på aslänge typ : ))) träääävliigtt var det. & jag drack världens godaste flädersaft, skojjar inte alltså <3

nu eter jag godis & väntar på att maten ska bli klar (ja, jag ska äta igen, hahahah, hungrig_hest).

soo ja : D imorrn ska jag & jejje till stan, ska köpa halsdukar!!!!11 <3
fick btw 800 kr av pappa förut, en helt ok överraskning alltså, HE HE HE : D så nu har jag råd att leva igen! TREVLIGT!

Image and video hosting by TinyPic

bild från förra året (y)

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0