jag kommer inte dö

... haha, meningen jag säger om & om igen för mig själv när jag ska göra nåt jag inte vill (yy)
som när jag skulle åka hem med andreas föräldrar.

så, jag är hemma nu. a med. han är nyopererad & verkar må bajsapa ungefär. kul (y) fast nehh, inte direkt.
jag vet seriöst inte vad jag gör ifall han spyr. hmm, men det återstå att se.

middag återstår också att se, har ätit en skål med flingor, pyttelite fiskpanering & en kitkat idag. haha, inte direkt fem mål om dagen som man ska äta xD

ajja, nu ska jag väl läsa harry potter & fundera eller nåt.

/sandra

You wanna see what they said?
Sara

Svar: busigt!!! :D de är så fina att man vill dö.

2010-10-06 @ 23:00:20
http://dreyra.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0