Inception

hej :]]

kom precis hem från bion, såg på inception med pappa. den var asbra, faktiskt bättre än vad jag förväntade mig :D men den var sjuukt komplicerad, fast man förstod ändå ganska bra ifall man bara hängde med x) 

det satt nån målbrotts-P12 bredvid mig, han skrattade åt ALLT, jag skojjar inte alltså, ALLT. det räckte med att nån gick på en väg så hörde man hans hesa jävla skratt :< åt som en häst gjorde han också, & kunde inte sitta still mer än typ en halv minut. lite störande bara, liiite.

nu ska jag & pappa äta kebabtallrik <3 GOTT!
vi ska se på familjen jones också, & senare ska jag nörda HP! : DDD

/sandra

You wanna see what they said?

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0