Stjärnor

Stjärnor på himlen redan klockan sex. Det var fint.
Och en hare som sprang förbi mig på vägen, också fint.
Om hela vintern förblir såhär fin så kan jag nog överleva ändå trots att det är så_jävla_kallt.


-

Idag var en bra dag, det var kul :] 
Efter skolan åkte jag & Jejje & Älin in till stan, gleeed runt lite, kollade i massa bokaffärer. Jag köpe Sonic med Ola också (<3) & sen åkte Jejje hem. Jag & Älin stannade kvar, gleed runt & chillade järnet (haha) i typ två timmar, åkte buss, spårvagn, hon köpte julklappar & så åt vi hamburgare. Sen drog vi till Akademibokhandeln för att Mark Levengood skulle ha signering & Älin skulle köpa hans bok till sin mamma, haha. Det var lite udda, hohoho. 
"Ni är de yngsta här idag"
(haha, konstigt?)

-

Nu ska jag nog skriva lite, sen ska jag nörda THF tills sista andetaget.
Inatt kl. 00.00 dör en bit av mig. 


(Sandra)

You wanna see what they said?
Elin

SV: Jag vet inte riktigt. Har filen just nu hos pappa (var dum nog att inte skicka den då jag åkte till mamma), och det dröjer ett tag tills jag kommer det. Jag är ledsen.

2010-11-30 @ 20:07:08
http://oriva.blogg.se/

SHAKE YOUR BODY LIKE A HAIRY TROLL

Om du inte heter Harry:
Den magiska bocka-i-rutan!

Om du är modernare än ugglepost: (publiceras ej)

Magisk länk:

Var god skriv med fjäderpenna på pergamentet nedan:

Trackback
RSS 2.0